Alla inlägg under november 2008

Av Oscar Hult - 1 november 2008 13:35

Sorry, glömde blogga igår och jag hoppas att ni inte är arga på mig för det.


Vaknade bara för 40 minuter sedan vilket var ännu ett tecken på att jag är en riktig sömntuta. I alla fall när jag är ensam hemma utan inställd alarm på mobilen. Far och brorsan är i skogen och jagar medans morsan jobbar helg. Själv så är man ensam hemma med en vänskapsberoende katt och jamar stup i kvarten.


Förresten såg ni Idol igår? Enligt mig så gjorde Sepideh ett okej framträdande men hon åkte ut. Själv så vill man inget annat än att Lars och Johan ska åka ut >.< jag får säkert många burop nu när jag sa det men jag ska berätta mina åsikter.


Jag tycker inte att Johan känns mogen än. Jag skulle ha väntat några år till innan jag skulle gått på audition. Lars däremot så tycker jag inte om att han håller på att ställa till med teater hela tiden. Skådespeleri skulle vara rätt karriär för honom men Idol? Nja... Tror inte det.


Aja, ska i alla fall göra det snyggt i rummet nu innan farsan och brorsan kommer hem. Här ser det fortfarande mörkt ut. *drar upp patiennerna* Så, mycket bättre! xD


Må du alltid finna vatten och skugga.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du läst Sagan om drakens återkomst (Wheel of Time) av Robert Jordan?
 Ja
 Nej
 Håller på
 Gav upp

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards