Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Blev uttråkad

Av Oscar Hult - 23 oktober 2008 21:52

Hehe. Okej, kort tid sedan senaste inlägget men ändå. Jag har ganska tråkigt nu när klockan börjar närma sig 22.00 och som Nyheterna börjar då. Tittar inte så mycket på nyheterna men sporten tittar jag ofta på. Man måste ju stå fast vid Kalmar FF och Nybro Viking ;)


Aja, Smsar med Jossan som jag har känt genom internet i över ett år nu som verkar ha... dataförbud O.o Å andra sidan så har fått Borelia av en fästing vilket inte är så roligt :/


Framför mig så sitter jag med bildläxan som vi har under lovet. Jag får väl ta med det till Tyskland och göra klart arbetet där. Det är en bild av en katt som vi ska rita av med hjälp av hjälplinjer vilket inte borde bli allt för svårt att göra. Har också sladdrat ihop en liten lista över spel jag önskar mig till julklapp eftersom morsan åker till Ullared imorgon.


Ska också se fortsättning av American Gladiators ikväll. Min favoritkaraktär är ju inte helt oväntat Wolf. Jag ÄLSKAR vargar så det är inte så konstigt. Visst, jag får bara 7 timmars sömn då men det är det värt. Sedan så får jag inte glömma att läsa ut denna bok som jag håller på att läsa som jag lånade om för tredje gången eftersom jag har så mycket annat att läsa. Har ungefär 10 stycken olästa böcker som bara väntar på att läsas ur xD


Cya all tommorow om jag inte orkar blogga ett inlägg till xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Hult - 1 november 2008 13:35

Sorry, glömde blogga igår och jag hoppas att ni inte är arga på mig för det.   Vaknade bara för 40 minuter sedan vilket var ännu ett tecken på att jag är en riktig sömntuta. I alla fall när jag är ensam hemma utan inställd alarm på mobilen. Far och b...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 22:58

We'll drink the wine till the cup is dry And kiss the girls so they'll not cry And toss the dice until we fly To dance with Jak o' the Shadows   We'll dance all night while the moon runs free And dandle the lasses upon our knee And t...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 22:11

Att läsa är någonting gjort sedan jag var väldigt ung men det var inte förrän jag började i högstadiet för lite mer än 4 år sedan som jag började läsa på allvar då vår svenskalärare gav oss varsin läsdagbok där hon uppfodrade oss att skriva vilka böc...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 16:34

Hallojsan. Här sitter man på datorn nu igen efter ett regnig resa till Kalmar och tillbaks. Ute just nu så har det börjat snöa för första gången i år här i lilla Alsterbro och det har redan blivit mörkt ute. Vi var och shoppade lite vid Giraffens köp...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 11:46

Då var det morgon igen och som vanligt så blev man väckt av morsan redan vid 11.00 >.<. Jag är en som vill helst sova minst en halvtimma till :P Ska snart tvätta håret, varför har jag ingen aning om eftersom det är morsan som tjatar. Sedan ska ...

Presentation

Omröstning

Har du läst Sagan om drakens återkomst (Wheel of Time) av Robert Jordan?
 Ja
 Nej
 Håller på
 Gav upp

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards