Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Hate my life

Av Oscar Hult - 23 oktober 2008 22:14

Now i’m gotta, tell a storie about myself

You all don’t know what i’ll be going though

It all started, when i was young

I was born in a hospital with two beautiful blue eyes

But the rest of the body, it was something weird

I wanted to be tall but i’m just a little small nerd

I’d like to read books and so i’m like it

But now i’m just a ball that someone can hit


I don’t hear well and neither well i can see.

But i’m still wonder if i’m a human being

I have a tough life don’t you all understand

I having suicide though and just wanna take a nap

I hate my flat nose, i hate everything

And everything around me don’t mean a thing

I just wanna close my eyes and think i’m dead

And wanna sing my last song and wanna hit my head


I’m singing

I’m just hate my life

And everything

I’m wanna close my eyes

Eternaly

But i’m want you all hear my last

Word if you can

I just wanna leave all in a hast

Take it as a man


What can i say? Deserve i to live or to die?

Everyone says i’m a motherfucker ass

I’m having growing problem. What’s the problem with that?

I’m just wearing average clothes and no phony hat

I like all my creativ sides, paint, write and sing.

I’m not intrested in clothes, not even a bling

But one thing is sure. I have hard to get friends

Now i have tell you my story, And now comes the end


I’m singing

I’m just hate my life

And everything

I’m wanna close my eyes

Eternaly

But i’m want you all hear my last

Word if you can

I just wanna leave all in a hast

Take it as a man


I’m holding a knife against my throth

It is feels like my head should explode

Then I remember, some happy memories

I’m laying down my knife, and I’m hearing

That my mom coming in the room.

She saying “Everything will be allright soon”

Then I’m happy again. At least for now

But who knows in the future. Let’s say goodbye.


I’m just hate my life

And everything

I’m wanna close my eyes

Eternaly

But i’m want you all hear my last

Word if you can

I just wanna leave all in a hast

Take it as a man


Detta är en sång som jag gjorde för ungefär ett år sedan och jag kommer så väl ihåg när jag gjorde den. Det började med att vi hade Information och layout i första året på gymnasiet då jag tänkte att ifall om jag började med en dikt och sedan la till en melodi så blir det en sång och som ni ser så blev det så :). Denna låt betyder oerhört mycket för mig och det finns nog säkert ingen annan låt som jag har blivit mer nöjd än med denna. Kanske därför att den här låten beskriver mig själv som ung när jag gick i mellanstadiet.


Jag hade det väldigt jobbigt i mellanstadiet och blev mer och mer som en outsider. I alla fall av en person som gick då i trean som hade en hjärnskada så att han betedde sig så himla barnsligt. Han har bättrat sig sedan dess men just då så sårade han verkligen mina känslor. Jag har något som jag själv kallar för "de fyra felen" vilket är att jag har både nedsatt hörsel och nedsatt syn, har ett fel i växhormonen vilket gör att jag är mindre än de flesta killar. När jag var liten så var jag knappt längre än en elev som gick två klasser under mig! Jag var helt klart minst i klassen ända tills jag kom till gymansieklassen. Visst, jag var fortfarande minst i klassen bland killarna men det finns vissa tjejer som är mindre än mig där.


Och så är det mitt fjärde fel som är att jag har en som jag själv kallar för "plattnäsa". Näsbenet syns inte särskilt väl vilket gör att näsan ser mer ut som om den var intryckt vilket gjorde det svårare att andas genom näsan. Men det är ingen fara. Ska operera den om ett och ett halvt år när kroppen har vuxit klart.


Då var ännu ett inlägg slutskrivit men jag tror inte att jag kommer skriva mer eftersom då kommer väl morsan bli vansinnig om hon upptäcker att jag fortfarande har datorn på. Visserligen så får jag se American Gladiators på tvn men ser hon datorn på så blir hon galen xD


Ses imorgon. Godnatt :D

 
 
Wizy

Wizy

24 oktober 2008 23:02

Hahahaha sjutton år och får inte ens ha på datorn när du vill?! x'D

Ja, jag gillar att terra dig :)
Bara för du inte rollat med mig idag ;

http://www.wizy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Hult - 1 november 2008 13:35

Sorry, glömde blogga igår och jag hoppas att ni inte är arga på mig för det.   Vaknade bara för 40 minuter sedan vilket var ännu ett tecken på att jag är en riktig sömntuta. I alla fall när jag är ensam hemma utan inställd alarm på mobilen. Far och b...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 22:58

We'll drink the wine till the cup is dry And kiss the girls so they'll not cry And toss the dice until we fly To dance with Jak o' the Shadows   We'll dance all night while the moon runs free And dandle the lasses upon our knee And t...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 22:11

Att läsa är någonting gjort sedan jag var väldigt ung men det var inte förrän jag började i högstadiet för lite mer än 4 år sedan som jag började läsa på allvar då vår svenskalärare gav oss varsin läsdagbok där hon uppfodrade oss att skriva vilka böc...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 16:34

Hallojsan. Här sitter man på datorn nu igen efter ett regnig resa till Kalmar och tillbaks. Ute just nu så har det börjat snöa för första gången i år här i lilla Alsterbro och det har redan blivit mörkt ute. Vi var och shoppade lite vid Giraffens köp...

Av Oscar Hult - 30 oktober 2008 11:46

Då var det morgon igen och som vanligt så blev man väckt av morsan redan vid 11.00 >.<. Jag är en som vill helst sova minst en halvtimma till :P Ska snart tvätta håret, varför har jag ingen aning om eftersom det är morsan som tjatar. Sedan ska ...

Presentation

Omröstning

Har du läst Sagan om drakens återkomst (Wheel of Time) av Robert Jordan?
 Ja
 Nej
 Håller på
 Gav upp

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards